Sunday, December 27, 2009

EMOTION brakedown!!!

Ya Allah...time banyak keje ni la...time emotion breakdown...PMS...mmg kritikal..langsung xleh nak fokus...tahap ngantuk yg melampau...dah tido cukup 8j pun..ngantuk gak lagi...besar sungguh dugaan Mu Ya Allah...blur..xtau nak buat cmn..lagi aku melawan arus..lagi teruk jadinya..lagi aku tension...emosi dah start merepek meraban...rasa sunyi x tentu hala...bosan yg x terhingga...aku hanya boleh memohon padaNYA...moga dipermudahkan segalanya...moga aku boleh habiskan keje tu..amanah yg diberikan padaku...

dalam mengantuk2 tu aku search 'emotion and menstrual'....aku jumpa...yes! yes! alhamdulillah...masalah selesai...aku dah ok...kita hanya berikhtiyar..Allah la jua yg memungkinkan segalanya...

Apa yg aku jumpa??? artikel yg berkaitan dan penawar PMS...klik sini

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...