Saturday, August 1, 2009

my testimoni


















SEBELUM MENGGUNAKAN PRODUK CNI (2006)
















SELEPAS MENGGUNAKAN PRODUK CNI (2008)


TESTIMONI
aku mengalami resdung yg teruk selama hampir 5thn lamanya...aku terpaksa berpantang makan semua makanan yg gatal2...aku hanya boleh makan ikan sahaja..sekiranya tersilap makan..
muka aku akan ditumbuhi jerawat besar2 dan bernanah serta bengkak..bukan setakat masalah resdung, aku juga mengalami masalah cepat letih; gastrik; migrain dan senggugut...bermacam2 cara dan ubat yang aku ambil untuk mengatasi masalah2 yang dihadapi, tp xde satu pun yg berhasil...

pada bulan Ogos 2006..seorg kwn telah memperkenalkan produk2 CNI ...setelah membaca dan mendengar testimoni2 yg ada..terbuka hati untuk mencuba...aku mula mengambil GHO basic dan produk skin care; CNI Beauty World...alhamdulillah..dalam masa 2 minggu bengkak di muka mula surut dan jerawat juga makin berkurang...dari sudut kesihatan, aku merasa lebih cergas dan sihat berbanding sebelumnya..masalah2 kesihatan yg lain turut berkurangan...

setelah sebulan mengamalkan pengambilan produk CNI..ade kawan yg mula perasan dengan perubahan kulitku yg kelihatan lebih licin dan sihat..aku turut merasakan syukur kerana saya sudah tidak perlu berpantang makan seperti dulu lagi...aku boleh makan apa sahaja tanpa merasa ragu dan risau lagi..

sekarang aku masih meneruskan pengambilan produk CNI...aku bukan sahaja memiliki kulit wajah yg lebih sihat malah memiliki tahap kesihatan yg jauh lebih baik..alhamdulillah

PRODUK YANG DIGUNAKAN




CNI INTENSIVE SKIN CARE B











sesape yg berminat bleh la contact aku k...hihi

2 comments:

hida said...

as salam akk..nk tnya,mana nk dptkan produk CNI kt area sh alam?

WADA said...

waalaikumussalam..hida boleh rujuk website CNI ---> http://www.cni.my/network/place/selangor/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...