Sunday, February 15, 2009

10-12 FEB 2009

diary...

penat aku minggu ni..kelam kabut ke hulu..ke hilir..berapa kalori la dah terbakar ni..naik turun tangga..
demi memastikan ujian berjalan dengan lancar dan segala peraturan dipatuhi...aku kan poyo...
ramai yg ambik remeh soal peraturan2 ujian ni..maklum la bukannye PMR or SPM...
as SUPD aku rasa tanggungjawab aku tuk pastikan semuanya dipatuhi dan keadaan terkawal..
memacam la...ade yg silap tgk masa...silap amik soalan..mula lambat..ngan aku yg salah masuk kelas..aiseh..bnyk sgt yg nak dihandle la katakan...
alhamdulillah...so tgh bz marking paper skrg ni...tinggal lagi 2 kelas je...esok la plak..arini dah abis tenaga... biggrin.gif
harap2 PC tu bleh guna..kalo x ssh la cikgu cikgi nak key-in markah...pastu kena buat analisis lak...
azam this year nak buat keje lebih sistematik...cayuk..cayuk..

ade benda x best minggu ni...cam x adil pun ye jugak..aku ngalah je la...kalo ikutkan hati ni mmg la kecik...tapi...biar la...malas nak pjg2kan..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...