Wednesday, January 7, 2009

all new

15 JAN 2009
salam...

blog ni dah didaftar 1st week of January lagi...tapi dek kesibukan n xtau nak taip ape kat sini..so, arini baru nak start..

awal thn..semua pun baru..ade yg memilih untuk berbaju baru..berkereta baru..beristeri baru..ops..sensitif ni...hehehe..sy plak memilih tuk change a little bit of my personality..dari cara berpakaian...tudung je sebenarnye...(penjual tudung la katakan...hehehe)..sekarang ni rakan2 sekerja pun dah demam tudung instant ni...tak senang duduk diaorg...nak jugak...alhamdulillah rezeki..hehe

tapi tu bukan cerita sebenarnya...dari hujung tahun lepas lagi sy cuba untuk mengubah diri..cara pembawakan diri..cara berfikir...pendek kata attitude...ke arah yg lebih positif...

aku seorg yg berperwatakan serius semasa berada di tempat kerja...xtau la kenapa...myb coz aku ni seorg cikgu..tugas mendidik..dan aku dididik dengan cara yg tegas...maka aku pun seorg yg tegas...

langkah yg aku amik tuk change...praktis senyum (hari2 masa drive ke tmpt keje)..tegur semua org..alhamdulillah..dah bleh skit2..
bkn senang nak jadi peramah ooo...kalo bukan semulajadi ni...hehehehe...

usaha akan diteruskan..wish me luck....AMIN


brand new me 2009

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...