Friday, January 30, 2009

strategi 1

thn ni aku creat modul dwibahasa...soalan latihan pun dwibahasa..remeh skit..kekadang aku xtau camne nak translete kot BM biggrin.gif
tapi harap2 pemahan bebudak tu makin meningkat n English vocab diaorg pun makin bertambah..

~kaedah "my dictionary" yg aku suruh bebudak buat thn lepas x menjadi...tgh thn dah hilang..pastu ngajo pun jadi lambat...so kaedah ni aku change

~jadi kaedah "conteng" - tulis je ngan pencil kat setiap perkataan yg diaorg xtau tuk notes yg diaorg salin..o kat modul yg aku saje malas nak traslate..huhu

~kelas 1st n 2nd aku wajibkan bawa dictionary....kalo x bw myb akan didenda (tgh fkr lagi bntk denda-kena kompaun je kot)...n kalo bw myb ade habuannye (dari hasil kompaun tu kot)...buat lucky draw ke...sesekali...best gak nih

~kelas 3rd n 4th - aku la their 'mobile dictionary'...kalo ade yg bw alhamdulillah

1 comment:

Zuhailah said...

Boleh buat kajian tindakan ni.... keep it up!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...