Thursday, August 25, 2011

WARKAH AIDILFITRI buat semua 1432H


Bismillahirrahmanirrahim...

Buat Mak Abah yang di sayangi,

Along menyusun 10 jari memohon maaf..
di atas segala kesilapan yang telah along lakukan seumur hidup ini..
Terlalu banyak dosa-dosa yang dilakukan andai dihitung sedari kecil..tapi mak abah tetap bersabar dengan perilaku along yang terkadang agak melampau..terima kasih mak abah di atas jasa dan pengorbanan kalian berdua..tak terdaya anakmu ini membalasnya..moga Allah limpahkan rahmat dan kasih sayangnya buat mak abah..love both of U..

Buat Anyah & Ira yang di kasihi,

Along bukanlah seorang kakak yang terbaik..along hanyalah insan yang lemah dan tak lepas daripada khilaf...sepanjang kita membesar, banyak kali rasanya along mengguriskan hati korang berdua, sengaja mahu pun tidak disengajakan...maafkan along ye..moga kita semua menjadi anak2 solehah kepada mak & abah...love both of U..

Buat Wan,

Kakak ipar mu ini, ingin memohon maaf di atas salah dan silap yang telah lalu...maaf juga kerana sentiasa menyusahkanmu..terima kasih dik..moga istana bahagia korang berdua dilimpahi rahmat dan kasih sayang Allah..

Buat Adam, Aqil & Aqif yang dirindui selalu

Sape nak duit raya, kena cium pipi aneng dulu, hehe..Moga korang bertiga menjadi anak2 yang Soleh dan sentiasa dalam limpah rahmat dan kasih sayang Allah..


Buat Sanak Sedara yang dikasihi,

Buat sanak sedara yang di sebelah Bagan Dato' mahu pun Teluk Intan, maaf dipinta daripada kejauhan..kita mungkin jauh tapi hati kita tetap dekat, insyaAllah..moga Allah merahmati kita semua dan menguatkan ukhuwah antara kita.

Buat Rakan Taulan yang dikasihi,

Saya hanyalah insan yang lemah dan tak lepas daripada khilaf..Saya bukanlah seorang insan yang pandai berkata-kata, mungkin ada yang tersinggung dengan kata-kata atau pun perilaku saya..dikesempatan ini, saya menyusun 10 jari memohon maaf di atas segala kesilapan yang telah saya lakukan sepanjang kita bersama-sama menjalani kehidupan ini...

Buat kesemua yang pernah menjadi BOS dan BOS sekarang,

Saya memohon maaf di atas segala kesilapan dan kekurangan selama saya bertugas dengan Tuan/Puan..terima kasih juga di atas segala ilmu yang telah Tuan/Puan berikan..moga Tuan/Puan dirahmati dan dilimpahi dengan rahmat dan kasih sayang Allah..



moga saya dan kalian semua memperoleh KEMENANGAN BESAR di hari LEBARAN yang mulia ini..Saya menasihati diri saya sendiri dan kalian semua, agar kita sama-sama meneruskan segala amalan dan akhlak mulia yang kita laksanakan selama sebulan ini..moga-moga kita semua menjadi hambaNYA yang SOLEH dan SOLEHAH, amin..











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...