Tuesday, November 20, 2012

Siapa Farid Sanullah ? - Don't Forget Allah



Kalian kenal dengan penyanyi ini? Jika dilihat video klipnya ia berlatarbelakangkan Putrajaya kalau tak silap. Fauziah Nawi turut kelihatan di dalam video klip tersebut. Kali pertama menyaksikan video klip ini, di Astro Oasis. Lagu serta video klipnya mengingatkan diri ini kepada Maher Zain. Ni orang Malaysia ke? Kelas seh!

Tersentuh dengan melodinya dan liriknya yang puitis dan bermakna membuatkan perasaan ingin mengetahui siapakah penyanyi ini, begitu tinggi sekali. Ye la kan, nak tau juga la latar belakang Farid Sanullah ni serba sedikit..hehehe... Diri ini terus mencari di dalam talian, tetapi hampa. Namun daripada komen-komen di youtube, ada yang mendakwa beliau merupakan rakyat Australia dan ada pula yang mengatakan beliau adalah rakyat Malaysia dan sedang belajar di New Zealand. Oleh itu identiti beliau masih lagi misteri.

Tak kisah la. Walau siapa pun anda, diri ini mendoakan agar saudara Farid Sanullah terus berjaya di seantero dunia dan sekaligus mengembangkan sinar Islam, aamin.

Wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...